Kuinka paljon tarvitset lainaa?

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa laina-asioihin liittyvissä kysymyksissä.

Ota yhteyttä

Yleisimmin kysyttyä

Miten näen omat tietoni?

Easycreditin Omat sivut -palvelusta näet omat tietosi ja viimeisimmän laskusi. Omilla sivuilla voit myös muuttaa esimerkiksi haluamaasi laskutustapaa sähköpostilaskusta paperilaskuksi. Jos haluat päivittää tietojasi tai kysyä lainastasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa, sähköpostitse tai puhelimitse.

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

Saat yhteyden asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse, chat-palvelun kautta tai jättämällä viestin nettisivuillamme. Palvelemme sinua arkisin kello 9–20 ja lauantaisin kello 10–18. Sunnuntaisin asiakaspalvelumme on suljettu, mutta lainahakemuksen tekeminen onnistuu siitä huolimatta. Käsittelemme sunnuntaisin ja ilta-aikaan saapuneet lainahakemukset seuraavana päivänä.

Mitkä ovat Easycredit-lainan kustannukset?

Easycredit-lainan hinta muodostuu lainan korosta ja tilinhoitomaksusta (1,50–9,90 €). Lainan korko on aina 19,95 prosenttia. Lainan määrästä ja takaisinmaksuajasta riippuen Easycreditin todellinen vuosikorko on 25,44–29,35 prosenttia. Näet eri lainasummien kokonaiskustannukset myös etusivun lainalaskurista.

Milloin on laskun eräpäivä?

Laskun eräpäivä on aina kuukauden 28. päivä. Saat laskun kuukauden puolivälissä sähköpostitse tai kirjeenä kotiin, mikäli olet vaihtanut laskutustavaksi paperikirjeen. 

Laskutus ja takaisinmaksu

Miten saan laskut?

Lähetämme laskut sähköpostitse antamaasi sähköpostiosoitteeseen hyvissä ajoin ennen eräpäivää, joka on aina kuukauden 28. päivä. Jos et jostain syystä ole saanut laskua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli haluat laskun paperikirjeenä kotiin, voit kirjautua omille asiakassivuillesi ja valita siellä laskutustavaksi paperilaskun. Emme peri paperilaskun lähettämisestä lisämaksuja.

Maksoin laskun tänään, milloin suoritus näkyy teillä?

Tavallisesti maksun kirjautuminen vie 2–4 pankkipäivää. 

Mitä tapahtuu, jos en maksa laskua ajoissa?

Jos lainan takaisinmaksua ei suoriteta ajallaan, lähetämme 14 vuorokauden kuluessa maksumuistutuksen. Veloitamme maksumuistutuksesta 5 euroa. Jos sinulla on vaikeuksia maksaa lasku, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Olen kadottanut laskun, mistä saan maksutiedot?

Saat maksutiedot ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Näet viimeisimmän laskusi myös Omat sivut -palvelussa nettisivuillamme.

Voinko maksaa lainan takaisin suunniteltua nopeammin?

Voit halutessasi maksaa lainan takaisin suuremmissa erissä tai jopa kokonaisuudessaan sovittua maksuaikataulua nopeammin. Mikäli haluat maksaa lainasi pois kokonaisuudessaan, pyydä tarkka maksusumma asiakaspalvelustamme. Mikäli avoimia laskuja ei ole ja teet maksusuorituksen, maksu kirjautuu lainan pääomaan. Normaali kuukausierän lasku muodostuu silti aina kuukauden 14. päivä ja on maksettava kuukauden lopussa laskun eräpäivänä. 

Haluan tietää velkasaldoni, mistä löydän sen?

Näet jokaisesta laskusta ajankohtaisen velkasaldosi eräpäivään saakka. Viimeisin laskusi on aina nähtävillä Omat sivut -palvelussa. Voit myös tiedustella asiakaspalvelusta velkasaldoasi.

Olen muuttanut, tulevatko laskut heti uuteen osoitteeseen?

Osoitteesi ei päivity automaattisesti muuton yhteydessä. Voit tehdä meille osoitteenmuutoksen sähköpostitse heti, kun tiedät muutosta.

Muita kysymyksiä

Mistä näen yleiset lainaehdot?

Lainaa ottaessasi sitoudut yleisiin lainaehtoihin, jotka ovat luettavissa nettisivuillamme. 

Mikä on todellinen vuosikorko?

Todellinen vuosikorko on tarkoitettu helpottamaan rahoitustuotteiden kulujen vertailua. Vuosikorko kuvaa todellista vuotuista korkoprosenttia, joka muodostuu luotosta aiheutuneista koroista ja kuluista. Easycreditin todellinen vuosikorko on lainasummasta ja takaisinmaksuajasta riippuen 25,44–29,35 prosenttia

Mitä SECCI tarkoittaa?

SECCI tarkoittaa yleisiä vakiomuotoisia eurooppalaisia kuluttajaluottotietoja. Ne antavat kuluttajalle selkeän tavan vertailla eri luottojen kustannuksia. 

Mihin henkilötietojani käytetään?

Asiakastietoja käytetään ainoastaan yrityksemme omaan asiakastiedotukseen. Emme luovuta tietoja asiakkaistamme ulkopuolisille tahoille.

Onko Easycreditin lainapalvelu luotettava?

Kyllä on. Meillä on käytössämme vahvat turvajärjestelmät ja salausmenetelmät. Käytämme vain luotettaviksi todettuja yhteistyökumppaneita ja vaadimme myös heiltä korkeaa tietoturvatasoa. Lainan hakeminen vaatii aina henkilökohtaiset pankkitunnukset ja tunnistautumisen.

Miten saan itselleni lainakiellon?

Lainakiellon saadaksesi sinun tulee lähettää postitse vapaamuotoinen asiakirja, josta käy ilmi, että haluat lainakiellon. Voit toimittaa asiakirjan skannattuna tai kuvatiedostona myös sähköpostin liitteenä. Asiakirjasta on löydyttävä tahdonilmauksen lisäksi koko nimesi, henkilötunnuksesi ja allekirjoituksesi. 

Mikäli lähetät asiakirjan postitse, käytä seuraavia tietoja:

Northmill Bank AB, filial i Finland
Unioninkatu 20–22
00130 Helsinki

Tarvitsenko vakuuksia tai takauksen lainalleni?

Easycredit tarjoaa vakuudetonta kulutusluottoa, jonka hakemiseksi et tarvitse vakuuksia tai takaajia. Lainan hakeminen käy helposti ja nopeasti netissä täytettävällä lomakkeella.

Miten voin saada itselleni markkinointikiellon?

Voit peruuttaa lähettämämme markkinointiviestit noudattamalla peruutusohjeita saamassasi sähköpostissa ja tekstiviestissä. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi markkinointikiellon.

Millaisia lainavaihtoehtoja on olemassa?

Kulutusluotto taipuu moneksi, mikä tarkoittaa sitä, että vakuudettomilla lainamarkkinoilla on valinnanvaraa eri tuotteiden välillä. Laatimamme artikkelit kertovat, millaisia tuotteita ovat esimerkiksi joustoluotto, pikavippi ja pikalaina.
Asiakaspalvelu

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

09 3158 5983
asiakaspalvelu@easycredit.fi
Unioninkatu 20–22, 00130 Helsinki

Aukioloajat

Aukioloajat

Arkisin kello 9.00–20.00
Lauantaisin kello 10.00–18.00
Sunnuntaisin suljettu

Ota yhteyttä

Eikö kysymykseen löytynyt vastausta?

Lähetä kysymyksesi meille alla olevalla lomakkeella ja saat vastauksen yhden työpäivän kuluessa. Kiireellisissä asioissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse.

Käsittelemme hakemustanne.
Odottakaa hetki...