Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
09 3158 5983
asiakaspalvelu@easycredit.fi
Unioninkatu 20–22, 00130 Helsinki
Odottakaa hetki...
Kuinka paljon tarvitset lainaa?
Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa laina-asioihin liittyvissä kysymyksissä.
Ota yhteyttäLainan hakeminen Easycreditiltä käy helposti ja nopeasti nettilomakkeella. Hakemuksen täytettyäsi sinun on tunnistauduttava sivuillamme mobiilivarmenteen tai pankkitunnusten avulla. Saat sen jälkeen lainapäätöksen saman tien, ja maksamme rahat tilillesi aukioloaikojen puitteissa samana päivänä.
Easycreditin Omat sivut -palvelusta näet omat tietosi ja viimeisimmän laskusi. Omilla sivuilla voit myös muuttaa esimerkiksi haluamaasi laskutustapaa sähköpostilaskusta paperilaskuksi. Jos haluat päivittää tietojasi tai kysyä lainastasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa, sähköpostitse tai puhelimitse.
Easycredit-lainaa voi hakea 20–70-vuotias luottokelpoinen henkilö. Lainahakemuksen täyttäminen edellyttää sähköistä tunnistautumista verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Emme myönnä lainaa henkilöille, joilla on luottotiedoissaan maksuhäiriömerkintä.
Voit aina hakea lainaa ilmaiseksi.
Voit hakea Easycreditiltä 500–5000 euroa lainaa. Voit valita lainallesi takaisinmaksuajan itse, ja se vaihtelee kahden ja kymmenen vuoden välillä. Teemme jokaisella hakijalle henkilökohtaisen luottopäätöksen lainahakemuksen pohjalta.
Saat alustavan lainapäätöksen heti lainahakemuksen yhteydessä, kun olet suorittanut sähköisen tunnistautumisen verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Lopullisen lainapäätöksen saat tekstiviestillä.
Maksamme hyväksytyn lainan jopa samana päivänä tilillesi asiakaspalvelun aukioloaikoina. Osuuspankin, Nordean, Danske Bankin, Säästöpankin ja Aktian tileille rahat siirtyvät heti. S-Pankin ja muiden pankkien tileille arkisin ennen klo 15 myönnetyt lainat siirtyvät muutaman tunnin kuluessa ja muutoin seuraavana arkiaamuna.
Suomen lain mukaan luotonantajan on luotettavasti tunnistettava asiakkaansa. Käytämme sähköiseen tunnistautumiseen Tupas-tunnistuspalvelua ja mobiilivarmennetta, joten pankkitunnusten käyttämisen sijaan voit tunnistautua myös mobiilivarmenteella.
Kyllä voit. Varmennamme hakijan henkilöllisyyden ensisijaisesti sähköisellä tunnistautumisella, jolloin hakija tunnistautuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Lähetämme laskut sähköpostitse antamaasi sähköpostiosoitteeseen hyvissä ajoin ennen eräpäivää, joka on aina kuukauden 28. päivä. Jos et jostain syystä ole saanut laskua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli haluat laskun paperikirjeenä kotiin, voit kirjautua omille asiakassivuillesi ja valita siellä laskutustavaksi paperilaskun. Emme peri paperilaskun lähettämisestä lisämaksuja.
Tavallisesti maksun kirjautuminen vie 2–4 pankkipäivää.
Jos lainan takaisinmaksua ei suoriteta ajallaan, lähetämme 14 vuorokauden kuluessa maksumuistutuksen. Veloitamme maksumuistutuksesta 5 euroa. Jos sinulla on vaikeuksia maksaa lasku, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voit halutessasi maksaa lainan takaisin suuremmissa erissä tai jopa kokonaisuudessaan sovittua maksuaikataulua nopeammin. Mikäli haluat maksaa lainasi pois kokonaisuudessaan, pyydä tarkka maksusumma asiakaspalvelustamme. Mikäli avoimia laskuja ei ole ja teet maksusuorituksen, maksu kirjautuu lainan pääomaan. Normaali kuukausierän lasku muodostuu silti aina kuukauden 14. päivä ja on maksettava kuukauden lopussa laskun eräpäivänä.
Lainaa ottaessasi sitoudut yleisiin lainaehtoihin, jotka ovat luettavissa nettisivuillamme.
Todellinen vuosikorko on tarkoitettu helpottamaan rahoitustuotteiden kulujen vertailua. Vuosikorko kuvaa todellista vuotuista korkoprosenttia, joka muodostuu luotosta aiheutuneista koroista ja kuluista. Easycreditin todellinen vuosikorko on lainasummasta ja takaisinmaksuajasta riippuen 25,44–29,35 prosenttia.
SECCI tarkoittaa yleisiä vakiomuotoisia eurooppalaisia kuluttajaluottotietoja. Ne antavat kuluttajalle selkeän tavan vertailla eri luottojen kustannuksia.
Lainakiellon saadaksesi sinun tulee lähettää postitse vapaamuotoinen asiakirja, josta käy ilmi, että haluat lainakiellon. Voit toimittaa asiakirjan skannattuna tai kuvatiedostona myös sähköpostin liitteenä. Asiakirjasta on löydyttävä tahdonilmauksen lisäksi koko nimesi, henkilötunnuksesi ja allekirjoituksesi.
Voit peruuttaa lähettämämme markkinointiviestit noudattamalla peruutusohjeita saamassasi sähköpostissa ja tekstiviestissä. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi markkinointikiellon.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
09 3158 5983
asiakaspalvelu@easycredit.fi
Unioninkatu 20–22, 00130 Helsinki
Arkisin kello 9.00–20.00
Lauantaisin kello 10.00–18.00
Sunnuntaisin suljettu
Käsittelemme hakemustanne.
Odottakaa hetki...