Kuinka paljon tarvitset lainaa?

  • Lainasumma:
  • Kuukausierä:

Credigo

Pikavippi ilman piilokuluja

Credigo – kaikkiin menoihin

Credigo on Easycreditin rinnakkaispalvelu. Credigo on lainapalvelu, joka tarjoaa asiakkailleen 100–2500 euron pikavippejä. Credigo on toiminut jo vuodesta 2006, ja meillä on yli 350 000 asiakasta Pohjoismaissa.

Credigon asiakkaiden keski-ikä on noin 40 vuotta. Asiakkaita on kuitenkin laidasta laitaan kaikissa ikäluokissa: 20-vuotiaista 70-vuotiaisiin saakka. Credigo-laina soveltuu monenlaiseen tarpeeseen ja erilaisille kohderyhmille. Rahantarpeita on monia, mikä näkyy myös Credigon asiakaskunnassa. Haluamme tarjota asiakkaillemme apua äkillisiin menoihin, mahdollisuuden toteuttaa unelmiaan ja tehdä harkittuja hankintoja.

Credigo lähettää laskut Easycreditin tavoin sähköpostitse. Laskun saa myös halutessaan paperilaskuna suoraan kotiin. Muutoksen laskutukseen voi tehdä Credigon Omat sivut -palvelussa tai ottamalla yhteyttä Credigon asiakaspalveluun.

Credigo-pikalainan hakeminen on täysin turvallista. Lainahakijan on tunnistauduttava verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jolloin voimme olla varmoja hakijan henkilöllisyydestä. Lisäksi noudatamme luottoa myönnettäessä hyvää luotonantotapaa eli varmistamme aina, että lainanhakijalla on varallisuutta huolehtia lainan takaisinmaksusta. Credigo tai Easycredit eivät halua ajaa asiakkaitaan velkakierteeseen.

Credigon lainakustannukset koostuvat ainoastaan pääomalyhennyksistä ja lainan korosta. Credigo-laina ei sisällä piilokuluja, kuten avausmaksua, käsittelykuluja tai tilinhoitomaksuja. Lainalyhennyksen eräpäivä on aina kuukauden 28. päivä. Lainaa hakiessaan ensimmäistä eräpäivää voi siirtää valitsemalla maksuvapaan kuukauden, jolloin lainan ensimmäinen eräpäivä on vasta kuukauden kuluttua alkuperäisestä eräpäivästä.

Credigon asiakaspalvelu on auki maanantaista perjantaihin klo 9.00–20.00 ja lauantaisin klo 10.00–18.00. Sunnuntaisin Credigon asiakaspalvelu on suljettu. Lainapalvelun aukioloaikoina asiakaspalvelijamme auttavat kaikissa Credigo-lainaan liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa puhelimitse numerossa 09 4272 0663 (ppm/mpm), sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@credigo.fi sekä verkkosivuiltamme löytyvän chat-palvelun kautta. Lainahakemukset käsitellään heti ja rahat maksetaan tilille 10 minuutissa. Aukioloaikojen ulkopuolella lähetetyt lainahakemukset sekä sähköpostit ja muut yhteydenottopyynnöt käsitellään heti seuraavana aukiolopäivänä.

Credigon historia

Credigo myöntää lainanhakijoille lainaa 100–2500 euroa. Pienemmät lainat, 100–400 euroa, myönnetään kuuden kuukauden laina-ajalla. Isommissa lainoissa, 500–2500 euroa, laina-aika on aina yhdestä viiteen vuoteen lainanhakijan valinnan mukaan.

Saapuessaan Suomen lainamarkkinoille syksyllä 2015 Credigo nousi nopeasti suosituksi lainanantajaksi edullisten ja selkeiden lainaehtojensa ansiosta. Credigon pikalainasta maksetaan ainoastaan korkoa, eikä se sisällä minkäänlaisia piilokuluja, kuten avausmaksuja, tilinhoitokustannuksia tai nostopalkkiota. Lisäksi Credigo on saanut kiitosta toimivasta asiakaspalvelustaan.

Credigo on kehittänyt palvelujaan entistä paremmaksi ja pyrkinyt vastaamaan asiakkaiden toiveisiin. Listasimme alle Credigon kehitystä merkittävien tapahtumien muodossa. Ne kuvaavat lainapalvelun kasvua, kehitystä ja menestystä Suomessa.

Syyskuu 2015 – Ensimmäinen laina myönnetään
Credigo aloitti toimintansa Suomessa ensimmäisen myönnetyn lainan myötä syyskuussa 2015. Credigo lainatuotteineen löysi nopeasti paikkansa laina- ja rahoitusalalla. Suomen selkein pikalaina ei sisällä ylimääräisiä kuluja, vaan asiakas maksaa pääomalyhennysten lisäksi ainoastaan korkokuluja.

Tammikuu 2016 – LiveChat käyttöön verkkosivuilla
Credigo palveli asiakkaitaan aluksi puhelimitse ja sähköpostilla. Asiakaspalvelu on tärkeä osa Credigoa, joten sitä haluttiin kehittää entistä paremmaksi. Muutaman kuukauden kuluttua käyttöön otettiin LiveChat-palvelu, joka mahdollisti pikaviestien lähettämisen asiakaspalvelijoille. Chat-palvelu osoittautui nopeasti suosituksi kanavaksi viestiä asiakaspalvelun kanssa.

Helmikuu 2016 – Lainapalvelun aukioloaikoja laajennetaan
Credigo pidensi aukioloaikojaan palvellaakseen asiakkaitaan entistäkin paremmin. Asiakaspalvelijamme olivat tavoitettavissa puhelimitse, sähköpostilla sekä chat-palvelun kautta arkisin klo 19.00 asti. Viikonloppuisin Credigo oli suljettu, joten lainahakemuksia käsiteltiin ainoastaan arkipäivinä.

Huhtikuu 2016 – Lainaa maksuvapaalla kuukaudella
Credigo otti lainoissaan käyttöön maksuvapaan kuukauden, minkä ansiosta lainan ensimmäistä eräpäivää voi siirtää kuukaudella eteenpäin. Näin ollen mikäli lainaa hakee esimerkiksi toukokuun alussa ja lainan ensimmäinen eräpäivä olisi jo 28. toukokuuta, voisi asiakas siirtää lainanlyhennyksen ensimmäisen erän kesäkuun loppuun. Maksuvapaan kuukauden voi kuitenkin halutessaan hyödyntää ainoastaan lainan ensimmäiseen erään.

Toukokuu 2016 – Credigo palvelee asiakkaitaan myös lauantaisin
Asiakkaiden pyynnöstä ja kasvaneen kysynnän vuoksi Credigo laajensi aukioloaikojaan entisestään ja alkoi palvella asiakkaitaan sekä myöntää lainoja myös lauantaisin. Uusien aukioloaikojen myötä lainapalvelu on auki arkisin klo 9.00–20.00 ja lauantaisin klo 10.00–18.00. Sunnuntaisin Credigo on suljettu.

Syyskuu 2016 - Credigo lähettää asiakkailleen mielipidekyselyn
Credigo lähetti asiakkailleen mielipidekyselyn saadakseen palautetta lainapalvelusta ja kehitystoiveita sen parantamiseksi. Asiakkaat saivat arvostella Credigon lainapalvelua useilla eri osa-alueilla. Kyselyn tulokset olivat pääosin positiivisia, mutta kehitettävääkin löytyi.

Marraskuu 2016 – Omat sivut -palvelu asiakkaiden käyttöön
Credigon asiakkailleen lähettämässä mielipidekyselyssä ilmeni, että asiakkaat kaipasivat kirjautumissivua, jonka kautta pääsisi tarkastelemaan omia asiakastietojaan ja esimerkiksi erääntyviä laskuja. Avasimme Omat sivut -palvelun, joka on kehitetty kokonaan asiakkaiden toiveiden pohjalta.

Maaliskuu 2017 - Credigo teettää asiakastyytyväisyyskyselyn
Credigo teetti asiakkailleen toisen asiakastyytyväisyyskyselyn keväällä 2017 tehtyään toivottuja muutoksia edellisen kyselyn pohjalta. Kyselyn perusteella 88,8 prosenttia vastanneista asiakkaista suosittelisi Credigon lainapalvelua ystävälleen. Lisäksi tyytyväisyys asiakaspalveluun oli kysymyksestä riippumatta yli 90 prosenttia.

Huhtikuu 2017 – Credigon chat-palvelu palkitaan
Credigo on alusta alkaen panostanut asiakaspalvelunsa tasoon ja halunnut pitää sen laadukkaana. Credigon chat-palvelun alustana toimiva LiveChat palkitsi asiakaspalvelumme keväällä esimerkillisestä asiakaspalvelusta ja chat-työskentelystä Customer Support Champion -laatumerkillä.

Tilastojen mukaan huhtikuussa 88 prosenttia asiakkaistamme* oli tyytyväisiä Credigon chat-palveluun ja saamaansa tukeen laina-asioissa. Haluamme olla asiakkaiden luottamuksen arvoisia ja tarjota parasta palvelua myös jatkossa.

Kesäkuu 2017 - Credigo saa rinnakkaispalvelun
Credigon rinnalle avattiin kesäkuun lopulla uusi lainapalvelu, Easycredit. Rinnakkaispalvelu myöntää 100–5000 euron lainoja pitkällä laina-ajalla. Tämä mahdollistaa lainoille pienet kuukausierät. Voit nyt hakea lainaa samanaikaisesti Credigolta ja Easycreditiltä.

*Laatumerkin myötä asiakastyytyväisyys Credigon chat-palvelussa on ollut tasaisessa kasvussa ja heinäkuussa 2017 luku on jo 92 prosenttia.

Pikavippi maksetaan 10 minuutissa

Credigo myöntää pikalainaa odottamattomiin, äkillisiin menoihin. Toki lainaa voi hakea myös harkittuihin hankintoihin tai unelmien toteuttamiseen. Credigo on luotettava ja turvallinen lainapalvelu, jota on helppo käyttää. Credigo pitää huolta asiakkaidensa tietosuojasta ja vaatii tunnistautumisen aina lainaa haettaessa. Lainanhakijan on tunnettava olonsa turvalliseksi käyttäessään Credigon lainapalvelua ja lähettäessään henkilökohtaisia tietojaan lainahakemuksessa.

Credigo-pikalainaa voi hakea 20 vuotta täyttänyt Suomessa vakituisesti asuva henkilö. Lainanhakijalla on oltava suomalainen pankkitili ja matkapuhelinliittymä. Lisäksi hän on hoitanut raha-asiansa moitteettomasti ja luottotiedot ovat kunnossa.

Credigo noudattaa vastuullista luotonantotapaa. Jokaiselle lainanhakijalle tehdään henkilökohtainen luottoarvio ja lainaa myönnetään sen mukaan. Voimme tarjota mahdollisuuksien mukaan haettua pienempää lainaa tai evätä lainahakemuksen, mikäli lainanhakijan tulot eivät riitä arviomme mukaan lainan takaisinmaksuun. Lainanhakijan etu on Credigolla ensisijaisen tärkeää. Emme halua viedä asiakkaitamme taloudellisiin ongelmiin tai johdattaa ylivelkaantumiseen.

Credigo kehittää palveluitaan jatkuvasti pystyäkseen palvelemaan asiakkaitaan entistäkin paremmin. Lainanantajana velvollisuutemme on huolehtia asiakkaistamme. Lisäksi Credigon tulee varmistaa, että asiakkaat tuntevat olonsa turvalliseksi käyttäessään lainapalvelua. Huolehdimme myös siitä, että yhteydenpito lainapalvelun ja asiakkaiden välillä toimii moitteettomasti.

Credigon asiakkaana

Asiakaspalvelun korkea laatu on yksi Credigon tärkeimmistä arvoista. Haluamme, että asiakkaamme ovat poikkeuksetta tyytyväisiä asiakaspalveluumme sekä Credigon tapaan hoitaa asiakassuhteita. Maaliskuussa toteutetun asiakaskyselyn mukaan 88,8 prosenttia Credigon asiakkaista suosittelisi lainapalvelua ystävälleen.

Joustava, hyvä asiakaspalvelu ja ammattitaito ovat Credigon asiakaspalvelijoiden keskeisiä ominaisuuksia. Tavoitteenamme on 100-prosenttisen tyytyväinen asiakas, joten otamme mielellämme vastaan asiakaspalautetta, vinkkejä ja rakentavaa kritiikkiä.

Credigon asiakaspalvelu on avoinna arkisin ja lauantaisin. Asiakaspalvelijamme vastaavat kaikkiin Credigo-lainaa koskeviin kysymyksiin puhelimitse, sähköpostilla ja verkkosivuillamme chat-palvelun kautta. Lisäksi Credigo on aktiivinen sosiaalisessa mediassa. Meihin saa yhteyden myös Facebook-sivumme kautta. 

Juhlapyhinä Credigo palvelee supistetuin aukioloajoin. Poikkeuksista aukioloajoissa ilmoitetaan Credigon verkkosivuilla sivun alaosassa sekä Asiakaspalvelu-sivulla. Lisäksi tieto poikkeuksellisista aukioloajoista löytyy Credigon Facebook-sivulta.

Credigo pyrkii sovittamaan palvelunsa asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin. Asiakkailla on ollut suuri rooli ja vaikutus lainapalvelumme kehityksessä.

Credigo, Suomen laki ja vastuullisuus

Credigo on Aluehallintoviraston hyväksymä ja rekisteröimä luotonantaja. Aluehallintovirasto on siis antanut Credigolle luvan myöntää kulutusluottoja Suomessa. Toiminnassaan Credigo noudattaa Suomen lakia sekä kaikkia rahoitus- ja laina-alaa koskevia säädöksiä.

Credigon lainatuotteen todellinen vuosikorko ei ylitä tai kierrä vuonna 2013 säädettyä kulutusluottoja koskevaa korkokattoa, joka koskee alle 2000 euron lainoja. Credigo-lainan todellinen vuosikorko on aina alle 50,5 prosenttia, vaikka lainasumma ylittäisikin mainitun 2000 euroa.

Vastuullisena luotonantajana Credigo huolehtii asiakkaidensa yksityisyydestä ja turvallisuudesta ja haluaa panostaa asiakaspalveluun. Credigo-lainoissa ei ole piilokuluja. Lisäksi lainan kokonaiskustannukset ovat asiakkaan tiedossa jo ennen lainahakemuksen lähettämistä.

Credigo ottaa asiakkaidensa yksityisyyden vakavasti. Noudatamme tietojen käsittelyssä Suomen henkilötietolakia. Kaikki asiakkailta saatavat tiedot on täysin salattu, ja niitä käsittelevillä henkilöillä on vaitiolovelvollisuus. Luovutamme tietoja ulkopuolisille ainoastaan viranomaisten pyynnöstä.

Asiakkaan tunnistamiseen käytämme verkkopankkitunnuksia ja mobiilivarmennetta. Näin varmistetaan, että laina menee oikean henkilön nimiin ja minimoidaan huijaustapaukset. Asiakkailta tarkistetaan myös luottotiedot ja maksuhäiriöt monista eri rekistereistä. Lisäksi pyrimme varmistamaan, että asiakkaalla on tarpeeksi tuloja lainan takaisinmaksua varten. Tämä kaikki on osa vastuullista luotonantotapaa.

Credigo ei koskaan pyydä asiakkailtaan verkkopankkitunnuksia puhelimitse tai sähköpostin kautta. Älä koskaan luovuta henkilökohtaisia tunnuksiasi kenellekään missään tarkoituksessa. Myös henkilökohtaisen tietokoneen palomuuri ja tietoturvaohjelmat on syytä pitää aina ajan tasalla.

Credigo ja Easycredit

Credigo ja Easycredit ovat rinnakkaispalveluita, jotka myöntävät asiakkailleen eri suuruisia kulutusluottoja. Palvelut toimivat Northmill Oy:n alaisuudessa ja ovat Aluehallintaviraston rekisteröimiä lainanantajia. Northmill Oy on ruotsalaisen Northmill AB:n omistuksessa.

Credigo ja Easycredit ovat kaksi eri brändiä ja lainapalvelua, vaikka ne kuuluvatkin samaan lainaperheeseen. Voit hakea lainaa ensin Credigolta ja myöhemmin Easycreditiltä – tai toisinpäin – niin, että sinulla on kaksi avointa lainaa samanaikaisesti. Ne eivät sulje toisiaan pois.

Tulevaisuudessa

Credigon suunnitelmissa on kehittyä entistä paremmaksi lainanantajaksi. Tästä syystä yrityksemme kommunikoi aktiivisesti asiakkaidensa kanssa. Panostamme erityisesti asiakaspalveluun säilyttääksemme sen korkean tason.

Kun Credigon asiakasviestintä toimii, lainapalvelu voi kehittyä ja menestyä luotonantajana. Otamme mielellämme vastaan kaikki vinkit, rakentavan kritiikin ja muita mielipiteitä ja kommentteja ollaksemme entistäkin parempia.

Käsittelemme hakemustanne.
Odottakaa hetki...